Odroczona płatność dla firm - nowa usługa w e-commerce wykreowana przez polski fintech

Kupujesz teraz, korzystasz od razu a płacisz miesiąc później. Fintech LeaseLink, który specjalizuje się w finansowaniu zakupów małych i średnich firm dokonywanych w e-commerce wprowadził kolejny produkt. Do leasingu i rat dla firm dołączyła odroczona płatność, która doskonale wpisuje się w obecne trendy i zachowania klientów a także sklepów internetowych nastawionych na sprzedaż dla klienta biznesowego.

Jaka jest różnica pomiędzy odroczoną płatnością dla konsumentów i przedsiębiorców?

Konsument odracza płatność, aby przymierzyć, dotknąć, sprawdzić jak zakupiony towar wygląda w rzeczywistości. Klienci dokonujący zakupów na firmę potrzebują materiałów, towarów lub urządzeń, aby zrealizować zlecenia na rzecz swoich klientów, zleceniodawców lub wygranych kontraktów. Odroczenie płatności za te zakupy pozwala im płynnie prowadzić swój biznes nawet wtedy, gdy nie dysponują środkami, które mogliby zainwestować przed wygenerowaniem przychodu. Odroczona płatność dla firm nie jest zatem klasycznym kup teraz i zapłać później, ale czymś więcej - kup teraz, zarób i zapłać.

odroczona platnosc dla firm infografika

W jaki sposób realizowana jest usługa?

Odroczona płatność dostępna jest całodobowo, niezależnie od dnia tygodnia, nie są wymagane żadne dokumenty oraz wnioski. Skorzystać z niej można przy zakupach do 5 tysięcy netto we wszystkich współpracujących z firmą LeaseLink sklepach internetowych specjalizujących się w sprzedaży dla firm (b2b). Proces realizacji usługi odbywa się w całości online i trwa zaledwie kilka minut. Uwiarygodnienie klienta odbywa się poprzez doskonale znany na rynku i wykorzystywany przez klientów przelew 1zł. Najważniejszy z punktu widzenia klienta jest fakt, że dostawa zakupów realizowana jest w dokładnie takim samym czasie jak przy płatności przelewem lub za pobraniem.

„Naszą nową usługą dopełniamy łańcuch potrzeb klientów i stajemy się jedynym na rynku kompleksowym dostawcą usług finansowych przeznaczonych dla firm w e-commerce. Jesteśmy zawsze do dyspozycji równolegle z procesem zakupowym - niezależnie czy przedsiębiorca chce odroczyć płatność, aby wcześniej wygenerować przychód dzięki zakupionym towarom czy potrzebuje rozłożyć zakup na kilka miesięcznych rat aby jednorazowo wprowadzić go w koszty czy też po prostu chce korzystać z leasingu przez 2,3 a nawet 4 lata. LeaseLink jest też idealnym partnerem dla merczantów i sprzedawców, który znacząco wpływa na rozwój rynku b2b w e-commece – mówi Wojciech Kazimierski, prezes i współwłaściciel LeaseLinka.

LeaseLink jest liderem rynku leasingowego w segmencie on-line, z którego usług korzysta już ponad 20 tysięcy klientów małych i średnich firm. Usługi fintechu zintegrowane są z blisko 3 tysiącami e-sklepów w tym liderów rynku e-commerce Allegro, RTV EURO AGD, MediaMarkt a także sieciami stacjonarnymi takimi jak INTERCARS, Centrum IKEA dla firm, FotoJoker. Metodę płatności leaselinkiem oferują sklepy z wielu branż od elektroniki użytkowej poprzez sklepy rowerowe, meblowe, narzędziowe aż po wszelkiego rodzaju wyposażenie i urządzenia.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych.