O franczyzie Kurcze Pieczone i planach rozwoju sieci opowiada Walentyna Oksiukowska

rozwój sieci franczyzowej Kurcze Pieczone

Wywiadu udzieliła Pani Walentyna Oksiukowska, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Kurcze Pieczone - opartej na przyczepach gastronomicznych lub kontenerach, w których serwowana jest świeża, zdrowa żywność pochodzącą z polskich rynków.

Pani Walentyno, zanim przejdziemy do planów rozwoju sieci franczyzowej Kurcze Pieczone, proszę opowiedzieć o tym, jak poradziły sobie Państwa placówki gastronomiczne w okresie zawirowań, które miały miejsce na rynku?

Aktualna sytuacja na świecie zmusza wiele firm do wprowadzenia poważnych zmian. Nasze rozsądne podejście do prowadzenia działalności sprawiło, że pozycja Kurcze Pieczone nie została zachwiana w znaczący sposób. Nie stoimy w miejscu.

Dbając o bezpieczeństwo zarówno naszych współpracowników, jak i klientów poczyniliśmy dodatkowe kroki. Wszystkie obiekty zostały wyposażane w elementy ochronne. W wybranych miastach wprowadziliśmy opcję dostawy jedzenia do domu oraz możliwości zamawiania on-line przez stronę internetową. Opcja została przyjęta bardzo pozytywnie, tym bardziej, że nasi klienci są przyzwyczajeni do serwowania przez nas dań na wynos.

Okres ostatnich miesięcy nie był łatwy, zwłaszcza w gastronomii. Uważamy jednak, że sieć Kurcze Pieczone wykonała dotychczasowe zadania bardzo dobrze i potrafiła odnaleźć się idealnie w tych trudnych czasach.

Ile obecnie lokali własnych i franczyzowych należy do sieci Kurcze Pieczone i jakie są przewidywania co do dalszego rozwoju?

Jak już wcześniej zostało wspomniane, nie stoimy w miejscu. Dotyczy to także rozwoju sieci Kurcze Pieczone. Obecnie posiadamy 48 lokalizacji - 29 własnych oraz 19 franczyzowych. W czasie, gdy inni zamykają, my otwieramy.

W 2020 roku, czyli okresie wybuchu pandemii i niepewności jaka towarzyszyła ludziom, nam udało się otworzyć 4 nowe lokalizacje - w tym dwie to franczyza. 2021 rok to także nowe otwarcia. Pojawił się między innymi, długo wyczekiwany przez mieszkańców Wrocławia obiekt przy ul. Długosza.

Wieloletnie doświadczenie pozwala nam dostosować się do aktualnej sytuacji na rynku. Uważamy, że otwarcie jednej nowej lokalizacji co dwa miesiące jest optymalne. Składa się na to wiele czynników, a najważniejszym jest zadowolenie naszych franczyzobiorców. Chcemy im poświęcić odpowiednią ilość czasu na szczegółowe i rzetelne przygotowanie się do prowadzenia własnej działalności spod szyldu Kurcze Pieczone.

DOŁĄCZ DO SIECI kurcze pieczone i OTWÓRZ własny lokal GASTRONOMICZNY!

franczyza kurcze pieczone gastronomia

Na jakie wsparcie w obliczu pandemii mogli liczyć franczyzobiorcy sieci Kurcze Pieczone?

Partnerzy są dla nas bardzo ważni, dlatego staramy się ich wspierać na każdej płaszczyźnie. W tym trudnym dla wszystkich okresie postanowiliśmy obniżyć o 50% kwotę czynszu, mimo, że my takiej pomocy od nikogo nie otrzymaliśmy. Postanowiliśmy, co dla wielu innych firm może stanowić ogromne zaskoczenie - znieść opłatę franczyzową. To oczywiście nie koniec. Stworzyliśmy dla całej sieci kilka ciekawych akcji promocyjnych na produkty, które bardzo fajnie zadziałały.

Doskonale rozumiemy panującą sytuację, ponieważ sami też prowadzimy kilkanaście obiektów. Wiemy z jakimi problemami borykają się nasi franczyzobiorcy i chociaż w taki sposób mogliśmy udzielić wsparcia.

Czy w ostatnim czasie (bądź w najbliższej przyszłości) wydarzyło/wydarzy się w sieci Kurcze Pieczone coś, o czym warto poinformować naszych Użytkowników, np. nowe otwarcia, nowe warunki współpracy etc.?

Oczywiście. Ucieszy to zapewne wiele osób, ponieważ otwieramy 3 nowe lokalizacje, w miejscach, w których jeszcze nas nie było. To część naszego planu, który systematycznie realizujemy.

Staramy się rozwijać sieć Kurcze Pieczone na obszarze całego kraju, aby dotrzeć do jak największej liczny osób. Chcemy, aby każdy mieszkaniec Polski, miał szansę posmakowania naszych dań. To dla nas ważne zadanie .

Co jakieś czas wprowadzamy zmiany w menu. Ostatnie modyfikacje miały miejsce wiosną. Burger z udźcem oraz sałatka cezar z kurczakiem przyrządzanym metodą sous-vide to nowości w Kurcze Pieczone. Przyjęły się doskonale, każdy powinien ich spróbować. Gwarantujemy, satysfakcję kulinarną!

Najważniejsze wydarzenie jest jednak wciąż przed nami. Coraz większa popularność wołowiny sprawia, że ruszamy z nowym projektem. Będzie to doskonałą alternatywa dla drobiowego Kurcze Pieczone. Już niebawem pojawi się koncept burgerowy - 100% świeżej, zdrowej oraz czerwonej wołowiny z najsmaczniejszymi dodatkami. Koncept, przygotowany z dbałością o każdy szczegół, podobnie jak Kurcze Pieczone zamknięty będzie w kontenerach typu imbiss, ale nie tylko . Nie zdradzamy jeszcze dokładnej daty i miejsca otwarcia pierwszego obiektu, ale już nie możemy się doczekać, kiedy pierwsi klienci będą mogli przetestować nasze autorskie burgerowe menu.

Jakie kryteria należy spełnić, by dołączyć do sieci Kurcze Pieczone?

To bardzo ważny aspekt. Jeśli chodzi o warunki finansowe, dajemy naszym partnerom opcję wyboru. Pierwsza, tańsza możliwość to najem obiektu i sprzętu. Druga to wykup na własność kontenera wraz z wyposażeniem. Nie chcemy podawać konkretnych kwot, ponieważ ceny sprzętu oraz przygotowania obiektu zmieniają się bardzo dynamicznie, w ostatnim czasie. Wszystkie zainteresowane osoby, otrzymuj aktualne oferty współpracy kontaktując się z nami bezpośrednio.

Niezależnie, która opcję finansowania się wybierze należy pamiętać o doliczeniu opłaty za licencję w sieci, która wynosi 10 000 złotych. Jak każdy program franczyzowy, także i u nas występuje stała opłata w wysokości 3 % od obrotu miesięcznego. W zamian nasi partnerzy otrzymują gotowy przepis na biznes pod znaną marką.

Finansowe aspekty jednak to nie wszystko. W naszej sieci, zwracamy uwagę także na warunki pozafinansowe. Do współpracy szukamy ludzi przedsiębiorczych, zaangażowanych w pracę i nastawionych na sukces. Stawiamy nacisk na dokładność i sumienność, ponieważ każdy pracuje na dobre imię i wizerunek sieci.

Mocno pilnujemy standardów świadczonych usług. Dotychczasowe zatrudnienie, czy umiejętności nie są najważniejsze przy wyborze franczyzobiorcy. Wszystkiego bowiem można się nauczyć. Zapewniamy profesjonalne szkolenia i przekazujemy ogrom wiedzy. Doświadczenie w gastronomii jest mile widziane, ale nie stanowi koniecznego wymogu. Ważne jest dla nas to, aby partnerzy osobiście uczestniczyli w prowadzeniu własnego obiektu. Tylko takie podejście w połączeniu z marką Kurcze Pieczone jest gwarantem sukcesu.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Kurcze Pieczone - oferta franczyzowa

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.