Nowa strona internetowa dot. współpracy franczyzowej marki KOMFORT

strona www dot. współpracy franczyzowej Komfort

Strona poświęcona franczyzie KOMFORT wyróżnia się przejrzystością i sprzyja intuicyjnemu korzystaniu z niej. Wszystkie sekcje rozjaśniają ewentualne wątpliwości i pomagają w podjęciu decyzji odnośnie współpracy. Czytelne przedstawienie oczekiwań wobec franczyzobiorcy pozwala precyzyjnie nakreślić profil osoby, która idealnie nadaje się do podjęcia odpowiedzialności za franczyzowy biznes. 

Wywiady z osobami, które podjęły się biznesu w takim wymiarze, realnie nakreślają, jaki kształt przybiera współpraca z firmą KOMFORT i przybliżają, na czym dokładnie polega wsparcie firmy podczas prowadzenia działalności. Sekcja FAQ pozwoli znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Aby lepiej wyobrazić sobie, jak wyglądać może sklep franczyzowy KOMFORT, powstała zakładka obrazująca zrealizowany projekt.  

Od dzisiaj osoby zainteresowane naszym modelem biznesowym w jednym miejscu będą mogły poznać naszą organizację, warunki współpracy franczyzowej oraz – co jest bardzo dużą wartością – poznać naszych Franczyzobiorców, ich historie oraz doświadczenia związane z marką KOMFORT - mówi Marta Parafińska Menedżer ds. Franczyzy.

Marta Parafińska KOMFORT

KOMFORT zapewnia swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie techniczne, operacyjne, marketingowe oraz opiekę przedstawicieli regionalnych od momentu podpisania umowy przez cały okres jej obowiązywania. 

Dla przypomnienia – oto co wyróżnia KOMFORT wśród innych modeli franczyzowych?   

  • Bezpieczeństwo biznesowe i brak zaangażowania własnych środków finansowych w zakup towaru 
  • Średni okres zwrotu z inwestycji wynosi 6 miesięcy 
  • Gwarantujemy sprzedaż na zasadach wyłączności terytorialnej 
  • Przygotowujemy projekt aranżacji sklepu 
  • Zapewniamy pełne wyposażenie sklepu – ekspozycję i infrastrukturę techniczno-informatyczną Szkolimy pracowników 
  • Zapewniamy wsparcie Dyrektora Regionalnego w sprawach operacyjnych 
  • Zapewniamy największy wybór produktów i jednolitą politykę cenową w całej sieci 
  • Dostarczamy nieodpłatne materiały reklamowe i promocyjne 
  • Niska opłata licencyjna zaczynająca się od 95 tysięcy złotych 

franczyza komfort 1

KOMFORT jest stabilnym i profesjonalnym partnerem biznesowym, a wypracowane przez nas mechanizmy i wiedza o rynku pozwoliły stworzyć bezpieczny i rentowny model franczyzowy. Zaufało nam już 56 Partnerów Biznesowych. 

Sklepy Komfort S.A. to firma obecna już od ponad 30 lat w Polsce, a od 2014 jest częścią Grupy Michał Sołowow. Marka KOMFORT oferuje klientom urządzanie domu od A do Z. W swoim portfolio ma ofertę kompleksowego urządzania łazienek, kuchni, salonów czy tarasów, a na stronie www.komfort.pl można kupić również krzesła, stoły, kanapy, meble salonowe, oświetlenie jak również drzwi oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Firma słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów, paneli i wykładzin połogowych.

franczyza komfort 2

Sklepy Komfort S.A. to sieć ponad 160 lokalizacji w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Od kilku lat firma wprowadza nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych oferujących pełną ofertę produktową KOMFORT HOME. Firma nie ogranicza się jedynie do obsługi zakupów klienta, ale także wspomaga klienta w procesie projektowania i montażu. 

franczyza komfort 3

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na oficjalnym profilu 👉 KOMFORT - oferta franczyzowa oraz na stronie https://franczyza.komfort.pl.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.