Michał Dorszewski został dyrektorem rozwoju franczyzy IWG

Michał Dorszewski Dyrektor rozwoju franczyzy IWG

IWG, największy na świecie operator elastycznych przestrzeni do pracy, 15 marca br. ogłosił powołanie Michała Dorszewskiego na stanowisko Dyrektora Rozwoju Franczyzy w regionie CEE.

Ta nominacja jest konsekwencją skupienia się IWG na przyśpieszeniu wzrostu w rejonie CEE poprzez nowy model jakim jest franczyza, dzięki czemu otwierają się możliwości wzrostu w miastach regionalnych i obszarach podmiejskich. IWG obecnie aktywnie pracuje z partnerami franczyzowymi nad skapitalizowaniem rosnacego popytu w branży biur typu flex poza CBD ( Centralne Dzielnice Biznesowe), widząc przyśpieszającą adaptacje kultury pracy hybrydowej i trend pracy bliżej domu.

IWG obecnie prowadzi 56 lokalizacji w CEE (Polska, Czechy, Węgry), w ostatnim roku dodając tak znaczące lokalizacje jak SPACES Fabryka Kart w Krakowie, Regus Budapest One w Budapeszcie, Spaces Parkview w Pradze, czy Regus Witosa Point w Warszawie. A także nowe Spaces Koneser otwierane za miesiąc w Warszawie, lub Spaces Wave otwierane w 2Q 2021 w Gdańsku.

Michal Dorszewski zajmował kluczowe stanowiska managerskie w obszarze rozwoju biznesu, ostatnio pracując dla innego światowego lidera rynku franczyzowego - SUBWAY.

Stephen Holloway, Globalny Dyrektor Rozwoju Franczyzy w IWG powiedział, że dołączenie Michała Dorszewskiego odzwierciedla rosnący popyt na usługi biur flex w całym CEE. 

Cieszymy się mogąc powitać Michała Dorszewskiego w zespole IWG, w momencie gdy IWG kontynuuje ekspansję, szczególnie w miastach regionalnych i przedmieściach, aby zaspokoić dynamicznie rosnący tam popyt na biura serwisowane i przestrzenie coworkingowe.

Wcześniej w tym roku nowe raporty IWG ujawniły, że biura typu flex szybko rosną jako czołowa opcja posród inwestycji franczyzowych. Biura serwisowane wyprzedzają tradycyjne branże dla franczyzy, wraz ze zmianą wśród inwestorów szukających stabilności i wzrostu wśród pandemii.

Ponad połowa (56%) przedsiębiorców zainteresowanych franczyzą, obecnie rozważa zostanie partnerem franczyzowym biur serwisowanych lub aktywnie się przyglądają tej opcji w najbliższych 18 miesiącach, podczas gdy tradycyjne dla franczyzy branże jak kawiarnie czy siłownie / fitness osiągają niższe wskażniki zainteresowania, odpowiednio (49%) i (43%).

W tym miesiącu IWG ogłosił rekordowy początek roku 2021, dodając pół miliona użytkowników swojej sieci na świecie, między innymi przez największy kontrakt w swej dotychczasowej historii z korporacją NTT, Nippon Telegraph and Telephone Corporation. Ta umowa pozwoli 300 000 pracowników NTT na dostęp do wszystkich 3500 biur IWG na świecie. Takie innowacyjne umowy, podobnie do ogłoszonej wcześniej w tym roku umowy z bankiem Standard Chartered na 95 000 kart członkowskich, potwierdzają wiodącą pozycje na rynku biur flex, gdzie biznes wspiera pracowników z każdej branży dostarczająć wszystkie możliwe rozwiązania wspierające pracę hybrydową.

O firmie IWG

IWG przewodzi rewolucji miejsc do pracy. Nasze firmy pomagają ponad 2,5 mln ludzi i ich biznesom pracować bardziej produktywnie. Robimy to dostarczając wybór profesjonalnych, inspirującychi wspierających kooperację przestrzeni do pracy, społeczności i usług. 

Cyfryzajca i nowe technologie transformują świat pracy. Ludzie chcą korzyści realizowania osobistej produktywności żyjąc i pracując tak jak chcą i tam gdzie chcą. Przedsiębiorstwa chcą finansowych i strategicznych korzyści. Naszymi klientami są startupy, małe i średnie firmy, ale i wielonarodowe korporacje, mające unikalne biznesowe cele, zespoły i aspiracje. Wszyscy oni chcą miejsc do pracy i społeczności która zaspojaja ich potrzeby. Chcą wyboru. 

Dostarczamy im ten wybór i obsługujemy cały świat pracy dzięki naszym markom : Regus, Spaces, No18, Open Office i Signature. Tworzymy osobiste, finansowe i strategiczne wartości dla biznesów każdego rozmiaru. Poczynając od niektórych z najbardziej ekscytujących i znanych organizacji na świecie, kończąc na indywidualnych przedsiębiorcach i następnych pokoleniach liderów biznesu. Wszyscy oni doceniają wzrost produktywności, wydajności, zwinności i bliskości do rynku jakim zasila ich flex office.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).