Rozwijaj swój biznes w branży e-commerce i usług kurierskich

mbe biznes w ecommerce usługi kurierskie

Globalna pandemia COVID-19 zmieniła nasze nawyki zakupowe, przyspieszając tylko i tak przewidywane wzrosty branży e-commerce. Jeszcze częściej dziś zakupów dokonujemy online, omijając lub ograniczając wizyty w sklepach stacjonarnych. Nic dziwnego – mnogość sklepów internetowych, ich bogata oferta i wysokiej jakości obsługa zachęcają do wygodnego dodawania kolejnych pozycji do koszyka bez konieczności wychodzenia z domu.

Obserwując trendy i zachowania konsumentów coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie własnego e-sklepu. Branża e-commerce obecnie należy do najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Według ekspertów (raport PwC) w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Szacuje się , że do 2026 r. średnioroczny wzrost będzie wynosił aż 12%.

Coraz popularniejsze stają się również usługi mikrologistyczne, które wspierają działalność sklepów internetowych, zapewniając im pełną obsługę magazynu, konfekcjonowania, wysyłek i zwrotów.

Otwórz swoje Centrum Logistyczno – Wysyłkowe MBE

Małe i średnie firmy, decydując się na uruchomienie kanału sprzedaży online, mają na głowie naprawdę wiele aktywności – każdego dnia muszą skupiać się na rozwijaniu swojego biznesu, marketingu, zamykaniu sprzedaży, poszerzaniu asortymentu i ciągłym podnoszeniu jakości świadczonych nich usług. Dlatego też otwarcie placówki, która świadczy usługi mikrologistyczne dla e-commerce jest strzałem w dziesiątkę.

Centra MBE oferują właścicielom sklepów internetowych kompleksową obsługę procesów logistycznych, która pozwala im skupić się na innych aspektach rozwijania firmy. Zajmują się magazynowaniem towarów, konfekcjonowaniem zamówień ze sklepów, wysyłką, monitorowaniem statusów paczek, obsługą zwrotów, a niejednokrotnie także przygotowaniem brandowanych materiałów pakowych czy innych narzędzi marketingowych, które podnoszą poziom obsługi klienta.

Centra MBE często stają się dla klientów zewnętrznym działem logistyki, marketingu i administracji. Dzięki takim usługom, dostępnym w jednym miejscu, pomagamy klientom oszczędzać przestrzeń oraz czas optymalizując ich procesy, przejmując zarządzanie magazynem, dzięki czemu mogą skupić się na podstawowej działalności i skalować swój biznes. – mówi Joanna Gorzędowska, Marketing Manager w Mail Boxes Etc.

Pozwala to na skrócenie czasu realizacji wysyłki, zminimalizowanie ryzyka błędnej zawartości paczek czy ich zniszczenia podczas przewozu, a przez to na podniesienie poziomu satysfakcji zamawiających i konkurencyjności sprzedawcy na rynku. – dodaje Joanna Gorzędowska, Marketing Manager w Mail Boxes Etc.

otwórz franczyzę Mail Boxes Etc. 

franczyza mbe

Wiele rozwiązań w jednym miejscu – Mail Boxes Etc.

Jak widać portfolio usług centrów Mail Boxes Etc. jest bardzo bogate, a główna zaletą jest właśnie ta możliwość powiązania wszystkich ze sobą, co daje kompleksowość rozwiązań w jednym miejscu, docenianą przez klientów biznesowych i prywatnych na całym świecie.

Takie dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań jest szczególnie cenione właśnie wśród właścicieli biznesów e-commerce. Specjaliści z centrów MBE biorą to na siebie dlatego też mikro przedsiębiorcy bardzo często wybierają ich jako wsparcie w codziennym funkcjonowaniu swojej firmy.

Dołącz do sieci przeszło 2 900 przedsiębiorców na całym świecie, którzy każdego dnia oferują najwyższej jakości usługi kurierskie, transportowe, mikrologistyczne i marketingowe, wspierając rozwój i małych i średnich firm w 55 krajach! Poznaj szczegóły oferty Mail Boxes Etc. i rozwijaj z nami swój biznes w najdynamiczniejszej branży – e-commerce!

Więcej informacji na temat współpracy oraz o usługach i projektach realizowanych przez Centra Mail Boxes Etc. można uzyskać na naszym profilu 👉 MBE Boxes Etc. - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych.