Globalna pandemia COVID-19 zmieniła nasze nawyki zakupowe, przyspieszając tylko i tak przewidywane wzrosty branży e-commerce. Jeszcze częściej dziś zakupów dokonujemy online, omijając lub ograniczając wizyty w sklepach stacjonarnych. Nic dziwnego – mnogość sklepów internetowych, ich bogata oferta i wysokiej jakości obsługa zachęcają do wygodnego dodawania kolejnych pozycji do koszyka bez konieczności wychodzenia z domu.
Obserwując trendy i zachowania konsumentów coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie własnego e-sklepu. Branża e-commerce obecnie należy do najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Według ekspertów (raport PwC) w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Szacuje się , że do 2026 r. średnioroczny wzrost będzie wynosił aż 12%.
Coraz popularniejsze stają się również usługi mikrologistyczne, które wspierają działalność sklepów internetowych, zapewniając im pełną obsługę magazynu, konfekcjonowania, wysyłek i zwrotów.
Otwórz swoje Centrum Logistyczno – Wysyłkowe MBE
Małe i średnie firmy, decydując się na uruchomienie kanału sprzedaży online, mają na głowie naprawdę wiele aktywności – każdego dnia muszą skupiać się na rozwijaniu swojego biznesu, marketingu, zamykaniu sprzedaży, poszerzaniu asortymentu i ciągłym podnoszeniu jakości świadczonych nich usług. Dlatego też otwarcie placówki, która świadczy usługi mikrologistyczne dla e-commerce jest strzałem w dziesiątkę.
Centra MBE oferują właścicielom sklepów internetowych kompleksową obsługę procesów logistycznych, która pozwala im skupić się na innych aspektach rozwijania firmy. Zajmują się magazynowaniem towarów, konfekcjonowaniem zamówień ze sklepów, wysyłką, monitorowaniem statusów paczek, obsługą zwrotów, a niejednokrotnie także przygotowaniem brandowanych materiałów pakowych czy innych narzędzi marketingowych, które podnoszą poziom obsługi klienta.
Centra MBE często stają się dla klientów zewnętrznym działem logistyki, marketingu i administracji. Dzięki takim usługom, dostępnym w jednym miejscu, pomagamy klientom oszczędzać przestrzeń oraz czas optymalizując ich procesy, przejmując zarządzanie magazynem, dzięki czemu mogą skupić się na podstawowej działalności i skalować swój biznes. – mówi Joanna Gorzędowska, Marketing Manager w Mail Boxes Etc.
Pozwala to na skrócenie czasu realizacji wysyłki, zminimalizowanie ryzyka błędnej zawartości paczek czy ich zniszczenia podczas przewozu, a przez to na podniesienie poziomu satysfakcji zamawiających i konkurencyjności sprzedawcy na rynku. – dodaje Joanna Gorzędowska, Marketing Manager w Mail Boxes Etc.
otwórz franczyzę Mail Boxes Etc.
Wiele rozwiązań w jednym miejscu – Mail Boxes Etc.
Jak widać portfolio usług centrów Mail Boxes Etc. jest bardzo bogate, a główna zaletą jest właśnie ta możliwość powiązania wszystkich ze sobą, co daje kompleksowość rozwiązań w jednym miejscu, docenianą przez klientów biznesowych i prywatnych na całym świecie.
Takie dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań jest szczególnie cenione właśnie wśród właścicieli biznesów e-commerce. Specjaliści z centrów MBE biorą to na siebie dlatego też mikro przedsiębiorcy bardzo często wybierają ich jako wsparcie w codziennym funkcjonowaniu swojej firmy.
Dołącz do sieci przeszło 2 900 przedsiębiorców na całym świecie, którzy każdego dnia oferują najwyższej jakości usługi kurierskie, transportowe, mikrologistyczne i marketingowe, wspierając rozwój i małych i średnich firm w 55 krajach! Poznaj szczegóły oferty Mail Boxes Etc. i rozwijaj z nami swój biznes w najdynamiczniejszej branży – e-commerce!
Więcej informacji na temat współpracy oraz o usługach i projektach realizowanych przez Centra Mail Boxes Etc. można uzyskać na naszym profilu 👉 MBE Boxes Etc. - oferta franczyzowa.