Wygraj konkurs, w którym nagrodą jest franczyza Fit Cake

wygraj franczyzę Fit Cake w konkursie

Największa polska sieć nie-cukierni Fit Cake po raz kolejny stawia na kreatywność. Ogłasza konkurs na innowacyjny pomysł, który pozwoli rozwinąć system franczyzowy marki lub wprowadzi oryginalne pozycje do jej oferty. Wystartować w nim może każdy chętny. Nagroda to… franczyza Fit Cake, warta 19 tys. zł! Może to coś dla Ciebie?

- Nie po raz pierwszy zwracamy się do naszych klientów, by podpowiedzieli nam w jakim kierunku powinniśmy zdążać. Pracujemy dla nich, więc ich potrzeby są zwykle najtrafniejsze. Nikt przecież nie wie lepiej jakie są oczekiwania rynku. Mają też świeże spojrzenie na cały proces, bo stoją po drugiej stronie lady, widzą wszystkie niedociągnięcia, dlatego ich rady są niezwykle wartościowe – Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake zachęca do udziału w konkursie.

Firma poszukuje rozwiązań, które unowocześnią system sprzedaży i dystrybucji produktów marki, a także pomysłów na nowe pozycje w menu i kreatywne akcje marketingowe. Pozwoli jej to umocnić pozycję lidera w segmencie specjalistycznych, franczyzowych fit kawiarni.

Sieć przewidziała dla uczestnika, który zgłosi w konkursie najciekawszy koncept, wyjątkową nagrodę. Wygraną będzie licencja Fit Cake, warta ponad 19 tys. zł oraz całe now how marki.

Zwycięzca będzie więc mógł od razu przetestować swój pomysł w praktyce. Nic bardziej nie wiąże w biznesie niż poczucie, że twoje pomysły trafiają w dziesiątkę i przynoszą wymierne zyski – uważa Rafał Kościuk. – Jeśli ktoś marzy o własnej kawiarni, ma wiedzę, wyobraźnię i odwagę, ale brakuje mu kapitału, to lepsza okazja się może nie zdarzyć.

Jest to kolejna akcja, podczas której sieć Fit Cake otwiera się na pomysły z zewnątrz. W maju poinformowała, że chce zainwestować milion złotych w innowacje. Wkrótce ogłosi na co postanowiła go wydać i na pewno będzie o tym głośno, bo padły bardzo ciekawe propozycje.

Sieć Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju. Wywodzi się z Białegostoku. Od 2016 roku uruchomiała ponad 50 punktów franczyzowych w całej Polsce. Specjalizuje się w fit deserach i wypieku ciast bez cukru. Swoje wyroby kieruje do osób prowadzących zdrowy styl życia i borykających się z różnymi problemami dietetycznymi.

Marka Fit Cake czeka na innowacyjne pomysły do końca lipca. Można je zgłaszać pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uwierz we własne siły. Czas start!

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Fit Cake - oferta franczyzowa.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.