Franczyza YASUMI - pewny biznes na niepewne czasy

właściciel franczyzy Yasumi Zofia Bydałek

Pewny biznes to biznes sprawdzony przez innych. Taki, w którym z góry wiadomo, ile trzeba w niego włożyć i jakie będą miesięczne zyski. Biznes z gotową receptą na sukces. Takie możliwości daje franczyza.

Masz dość pracy w korporacji, szukasz stabilizacji w niepewnych czasach lub po prostu nowych wyzwań i ścieżek rozwoju? Warto przyjrzeć się możliwościom, jakie daje franczyza i zainwestować w rozwiązania sprawdzone przez innych.

Jaką franczyzę wybrać? Dobrze jest rozważyć własne zainteresowania, predyspozycje i możliwości finansowe, ale przede wszystkim zbadać rynek, przyjrzeć się poszczególnym branżom i sprawdzić konkurencję. Na przykład intensywnie rozwijający się sektor beauty stwarza szereg możliwości biznesowych. Przykładem może być prężnie działająca od kilkunastu już lat sieć salonów urody YASUMI.

Kiedy w 2003 roku Zofia Bydałek otworzyła pierwszy salon w Kaliszu, nie przypuszczała, że za 18 lat w Polsce będzie istniała cała sieć salonów funkcjonujących na jej starannie wypracowanych zasadach. Dlaczego akurat YASUMI tak przypadło Polkom do gustu? Zaoferowało usługi na bardzo wysokim poziomie, oparte na osiągnięciach technolgii. I to był strzał w dziesiątkę, bo właśnie tego szukały Polki.  

W ciągu lat biznes ewoluował. – Dziś poszukujemy szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragniemy również relaksu. Stres i brak czasu dla siebie budzi potrzebę odpoczynku. Klienci korzystają z rytuałów japońskich oraz masaży SPA. Oferujemy więc efekt wakacji bez konieczności jechania na wakacje. W końcu Yasumi po japońsku znaczy relaksmówi z uśmiechem założycielka marki YASUMI i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

Dlaczego franczyza jest tak bezpieczna?

Ponieważ opiera się na wypracowanym przez lata bezpiecznym modelu. Inwestor nie musi zastanawiać się, czy ten biznes się przyjmie, bo to jest wiadome. Wchodzi w markę, która jest już znana, lubiana i bezpieczna, a to bezcenne. Ponadto franczyzobiorca nie jest zostawiony sam sobie. Wręcz przeciwnie. Jest „prowadzony za rękę” od momentu podpisania umowy przez cały czas prowadzenia działalności. A właściwie tak długo, jak tego potrzebuje.

- Zapewniamy pomoc przy rekrutacji, szkolenia, opiekę marketingową, edukacyjną, graficzną i doradczą na każdym etapie tego biznesu – kontynuuje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. - Nasza wiedza o tym biznesie jest na wagę złota, ponieważ pomaga inwestorowi uniknąć błędów, pomaga skupić się na rzeczach ważnych, które są gwarancją sukcesu.

Jednym słowem franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Pakiet szkoleń, pomoc w rekrutacji pracowników, a nawet pomoc w aranżacji gabinetu. Może swobodnie czerpać z doświadczeń innych. I wcale nie trzeba być wytrawnym kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI.

Inwestorzy w naszej sieci to w 97 % ludzie spoza branży. Oni zarządzają biznesem i pracownikami, którzy są kierunkowo wykształceni i wykonują zabiegi – tłumaczy założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek.

Możliwości, które daje YASUMI

Interesującą ofertę znajdą dla siebie inwestorzy z małych, jak i dużych miejscowości. Dla miejscowości do 40 tys. mieszkańców proponowany jest koncept Yasumi Beauty Point. Wiążą się on z mniejszą inwestycją finansową i nieco okrojoną ofertą zabiegową. Instytut Zdrowia i Urody to koncept YASUMI dla większych miejscowości, przy czym w mieście do 100 tys. mieszkańców inwestor otrzymuje wyłączność. Na ten koncept trzeba wprawdzie większych nakładów finansowych, jednak daje on możliwość wprowadzenia najszerszej oferty zabiegowej, włącznie z zabiegami typu MEDESTETIC z zakresu medycyny estetycznej.

Dlaczego jeszcze warto wybrać tę franczyzę? To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Z ugruntowaną od kilkunastu lat pozycją, własnymi liniami kosmetyków i prężnie działającym marketingiem. YASUMI zależy na sukcesie partnerów tak samo mocno jak samym partnerom. Ich sukces to przecież sukces całej sieci, dlatego YASUMI całym sercem wspiera swoich franczyzobiorców. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem, by razem oferować usługi na najwyższym poziomie.

Franczyza YASUMI

Chcesz otworzyć własny salon pod marką YASUMI? Dowiedz się więcej na temat możliwości współpracy w ramach 👉 franczyzy YASUMI

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.