Dlaczego klienci kochają salony YASUMI?

salony Yasumi uwielbiane przez klientów

Kiedy w 2003 roku Zofia Bydałek otworzyła pierwszy salon YASUMI w Kaliszu, nie sądziła, że już za rok powstanie drugi, a w kolejnych latach następne. Sukces przerósł jej najśmielsze oczekiwania. Obecnie YASUMI jest jedną z największych sieci w branży beauty&SPA. Dlaczego klienci tak bardzo polubili tę markę?

YASUMI oferuje coś, czego współcześnie bardzo potrzebujemy. Nie tylko japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę i wysokiej jakości kosmetyki, ale także relaks. - Połączyliśmy szybkie rozwiązania terapeutyczne z gwarancją odprężenia - mówi założycielka marki i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

Żyjemy zbyt szybko, zbyt intensywnie, co rodzi nadmiar stresu. Gdzieś musimy go rozładować, inaczej to napięcie odbije się na naszym zdrowiu. Wakacje raz w roku nie wystarczą - komentuje Zofia Bydałek.

- Nasze salony oferują rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Taka idea towarzyszyła nam od początku i opanowaliśmy ją do perfekcji. W końcu YASUMI znaczy relaks - mówi z uśmiechem Zofia Bydałek.

Jednak to nie wszystko. Eksperci YASUMI ogromną wagę przykładają do wysokiej jakości usług. Starają się, by wszystko było na jak najwyższym poziomie. Nawet to, czego klient nie widzi. Marka została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. To ogromne wyróżnienie, świadczące o tym, że YASUMI otacza wyjątkową troską swoich franczyzobiorców.

– Franczyzobiorcy są dla nas jak rodzina, dlatego o nich dbamy i wspieramy ich na każdym kroku. Przekazujemy im całe know-how, chroniąc przed popełnianiem błędów biznesowych. Wspieramy przy wyborze lokalu, pomagamy w doborze sprzętu i kosmetyków, zapewniamy wsparcie w rekrutacji personelu, szkolimy go, a nawet dzielimy się narzędziami marketingowymi. Jednym słowem nasz franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu i może skupić się na jakości usług, które oferuje - podsumowuje Zofia Bydałek.

Udany koncept

Największą popularnością zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów, cieszy się program najbogatszy, a mianowicie YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Oferuje wiele zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. A te, jak wiemy, są coraz bardziej popularne. Korzystają z nich i kobiety i mężczyźni, w mniejszych i większych miejscowościach. Ale przed wszystkim klienci znajdują w YASUMI możliwość odprężenia, ukojenia przy jednoczesnym zadbaniu o ciało najnowocześniejszymi metodami.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.