Czy poradzisz sobie z zarządzaniem salonem YASUMI?

zarządzanie salonem Yasumi

YASUMI to jedna z najbardziej cenionych marek w branży beauty & SPA. To ponad 140 dobrze prosperujących gabinetów urody. Prowadzenie jednego z nich to świetny pomysł na biznes. Ale jakie cechy musisz posiadać, by poradzić sobie z jego zarządzaniem?

Wiele osób się dziwi, gdy mówię, że w tym biznesie najważniejsze jest lubić ludzi, lubić z nimi pracować - mówi Zofia Bydałek, założycielka i wiceprezes marki YASUMI.

Inwestorzy w naszej sieci to w 97 % ludzie spoza branży beauty. Aby prowadzić salon, nie musisz znać się na kosmetykach, kosmetologii, marketingu, reklamie. Kosmetyki dostaniesz od nas, zabiegami zajmą się kosmetyczki, które my wyszkolimy. Mamy też sprawdzone narzędzia  marketingowe i reklamowe, z których korzystają wszyscy nasi franczyzobiorcy - kontynuuje Zofia Bydałek.

Ty, jako inwestor, musisz mieć biznesową świadomość, ale całe know-how dostaniesz od nas. Doradzimy Ci nawet w kwestii lokalu, doborze sprzętu i kosmetyków oraz pomożemy zrekrutować kadrę. Przekażemy wiedzę, jak najlepiej prowadzić salon YASUMI i nie popełniać błędów biznesowych.

Twoja rola będzie polegać na umiejętnym zarządzaniu ludźmi. Budowaniu udanego, rozumiejącego się zespołu. Na wyczuwaniu napięć pomiędzy personelem i rozładowywaniu ich. Dobra atmosfera to podstawa w prowadzeniu tego typu usług. Dlatego, zanim się zdecydujesz na franczyzę YASUMI, odpowiedz sobie na jedno istotne pytanie. Czy lubisz pracować z ludźmi? Jeśli tak, zapraszamy do naszego grona - kontynuuje z uśmiechem Zofia Bydałek.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

A gdy odpowiedź brzmi tak

Franczyzobiorca musi wybrać finansowy model wejścia. Można wybrać YASUMI Instytut Zdrowia i Urody od 250 tys. zł netto, gdzie oferujemy szeroki zakres zabiegów, włącznie z masażami, pielęgnacją czy modelowaniem sylwetki. Kolejny, MEDESTETIC to ok. 350 tys. zł netto. Tu można wykonywać również zabiegi medycyny estetycznej. 

Nie zapomnij o idei 

Nie ma wątpliwości, że przystąpić do sieci warto. Proponuje ona innowacyjne zabiegi, a większość z nich koncentruje się na relaksie ciała i duszy. Klienci je bardzo cenią i chętnie z nich korzystają.

Stres towarzyszy nam już niemal każdego dnia. Martwimy się o bliskich, zdrowie, pieniądze - dodaje Zofia Bydałek. - Przeszliśmy przez pandemię, a jak przygasła, to wybuchła wojna na Ukrainie. Układ nerwowy nie wytrzymuje takich przeciążeń. Coraz częściej potrzebujemy głębokiego relaksu. Wakacje raz w roku nie wystarczają. Dlatego nasza branża przeżywa rozkwit.

Mamy w ofercie mnóstwo terapii, które poprawiają urodę, a jednocześnie relaksują jak udane wakacje. Pamiętaj jednak, aby klient dobrze się u ciebie czuł, musi go otaczać przyjazna atmosfera. A tę stworzysz wtedy, gdy szczerze lubisz ludzi i umiesz nimi zarządzać - kończy wiceprezes marki YASUMI.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.