Co oferuje jedna z największych sieci beauty&SPA?

oferta sieci franczyzowej yasumi

Zaczęło się w 2003 roku. Wtedy powstał pierwszy gabinet YASUMI, a obecnie to jedna z największych sieci beauty&SPA w Polsce. Dlaczego odniosła taki sukces? Oferuje więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje.

YASUMI jest znane z japońskich rytuałów i zabiegów, które łączą skuteczną pielęgnację ciała z głębokim relaksem. Doceniane są również ich specjalistyczne kosmetyki i akcesoria do domowego SPA. Ale przede wszystkim stworzyła atrakcyjny model biznesowy dla swoich franczyzobiorców. Dzięki niemu chroni ich przed błędami i umożliwia ich stabilny rozwój.

Pewny biznes

Jako franczyzobiorca YASUMI od pierwszych dni jesteś otoczony opieką ekspertów. To daje duże poczucie bezpieczeństwa i chroni cię przed podejmowaniem błędnych decyzji - mówi założycielka marki, Zofia Bydałek.

Eksperci marki przekazują ci know-how. Doradzają w kwestii lokalu, pomagają ułożyć ofertę zabiegów dla klientów, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Szkolą twój personel. Brzmi jak bajka, a jednak to prawda. Dlaczego? Błędy jednostki są błędami całej sieci - podkreśla Zofia Bydałek.

- Odpowiedzialność za sukces spoczywa na wszystkich partnerach. Dlatego ogromną wagę przykładamy do tego, by nasi franczyzobiorcy mieli komfort pracy i mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Rytuały na najwyższym poziomie

W ofercie sieci znaleźć można wyróżniające się na rynku japońskie rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Cieszą się popularnością, gdyż w zabieganym świecie głęboki relaks stał się niezbędny. Oczywiście nie zdobyłyby uznania klientów, gdyby nie były na najwyższym poziomie. I chodzi tu zarówno o skuteczność zabiegów, jak i kulturę personelu.

Ponadto Yasumi dba o to, by klienci mogli skorzystać z oferty zabiegów technologicznych – od laseroterapii i światłoterapię, poprzez modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, aż po mikronakłucia skóry z falą radiową.

- Uważnie obserwujemy rynek, trendy, technologiczne zdobycze. Muszę przyznać, że zmieniają się coraz szybciej, a naszym zadaniem jest natychmiast na nie reagować i je wykorzystywać w naszej pracy - dodaje Zofia Bydałek. 

Wysokiej klasy kosmetyki i akcesoria

Oprócz zabiegów i rytuałów, YASUMI ma swoje linie kosmetyczne, które zdobywają uznanie wśród klientów i dziennikarzy. Do najbardziej znanych i cenionych należą: linia Bakuchiol opracowana z myślą o cerze dojrzałej i wrażliwej, linia Melano - na przebarwienia i chroniąca przed fotostarzeniem, meRose, której formuła koncentruje się na nawilżaniu i kojeniu podrażnień czy linia Mamushi ARG - wykorzystuje argirelinę, która prasuje zmarszczki jak żelazko.

Warto też  wspomnieć o domowych akcesoriach: urządzeniach do liftingu, peelingu czy oczyszczania, oraz profesjonalnych urządzeniach do gabinetów.

Bony podarunkowe 

Ciekawą ofertę w YASUMI stanowią bony podarunkowe na profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyki. Pięknie zapakowane są jak wyrafinowany prezent. Warto je spersonalizować, wybierając design kartonika i wpisując godność osoby obdarowanej. Ich realizacja jest bardzo prosta i wygodna. Można je wykorzystać w każdym salonie YASUMI w Polsce lub w internetowym sklepie przez 12 miesięcy od czasu zakupu. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.