Atuty i zalety franczyzy na przykładzie marki YASUMI

atuty i zalety franczyzy yasumi zofia bydałek

Aby stworzyć znaną i lubianą markę, trzeba wielu lat ciężkiej pracy i mnóstwo nakładów finansowych. Franczyza dla inwestora to oszczędność czasu i pieniędzy. Wchodzisz w rozpoznawalną markę i minimalizujesz ryzyko inwestycji. Zalet franczyzy jest jednak o wiele więcej. 

Franczyza daje poczucie bezpieczeństwa. Kupujesz sprawdzony pomysł, który już odniósł sukces i wiadomo, że przyciągnie klientów. Budujesz swoją firmę, korzystając z doświadczenia i wsparcia innych. Musisz jedynie wybrać, do której sieci chciałbyś dołączyć. Oferta franczyzodawców jest różna. Przed podjęciem decyzji warto wiedzieć, czego od Ciebie wymagają, a co dostajesz w zamian.

Jedna z bardziej znanych sieci Beauty&SPA, YASUMI, oferuje aż trzy programy biznesowe.

Program YASUMI BEAUTY POINT, polecamy w miastach do 40 tys. mieszkańców. Ma wprawdzie najmniejszą ofertę zabiegową, ale sprawdza się w mniejszych miejscowościach – mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek. 

Program YASUMI EPIL dedykujemy miastom, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji, gdyż wiodącą usługą jest tu właśnie depilacja, na którą jest popyt w każdym mieście – kontynuuje Zofia Bydałek. Gabinet YASUMI EPIL świadczy też usługi pielęgnacji twarzy i ciała, ale w bardzo okrojonym zakresie.

I w końcu program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY, który jest wybierany najczęściej ze względu na swoją bogatą ofertę zabiegową. Równie dobrze sprawdza się w dużych i mnie jszych miastach. Umożliwia wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej. YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY można połączyć z marką MEDESTTETIC i dodatkowo oferować zabiegi medycyny estetycznej. Takie połączenie cieszy się największą popularnością, gdyż podwaja wysokość obrotu. 

Marka YASUMI istnieje na rynku już 18 lat. Jej popularność wciąż rośnie, a zawdzięcza to zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Obecnie sieć tworzy 116 gabinetów z ugruntowaną pozycją. YASUMI ma też własne linie wysokiej jakości kosmetyków i prężnie działający marketing. Franczyzobiorca tej sieci może być pewien pełnego wsparcia.

Co dostaje franczyzobiorca YASUMI?

YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów. Stawia na rozwój marki, wie jak ważna jest współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na wsparcie. Franczyzobiorca YASUMI dostaje wszystko, czego na danym etapie potrzebuje, m.in:.

  • pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu
  • pomoc przy rekrutacji personelu,
  • szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców,
  • komplet materiałów marketingowych,
  • opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą,
  • pomoc przy aranżacji salonu,
  • pomoc przy wyborze sprzętu, kosmetyków,
  • wiedzę i doświadczenie, by oferować usługi na najwyższym poziomie.

Franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać błędów i skupić się na rzeczach ważnych, które gwarantują sukces. Co więcej, YASUMI wspiera franczyzobiorcę tak długo, jak długo tego potrzebuje.

I wcale nie trzeba być kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI – dodaje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. - Wystarczy lubić pracę z ludźmi i potrafić nimi zarządzać. No i może jeszcze lubić świat Beauty i SPA. To ułatwia i uprzyjemnia pracę.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.