Po pracy

  • Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu.

    Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

  • Głównym autorem książki Mistrzowie skalowania biznesu jest Reid Hoffman, założyciel i były CEO serwisu LinkedIn, a obecnie inwestor, który pokazuje, na czym polega skalowanie firmy i co jest do tego niezbędne. Dojście do tych wniosków było bolesne i kosztowne dla wielu przedsiębiorstw. 

    Na szczęście pond 70 liderów takich kultowych firm jak Apple, Netflix, Spotify czy młodszych stażem Duolingo, Bumble czy TaskRabbit podzieliło z się z Reidem swoim doświadczeniem i konkretnymi (czasem zaskakującymi!) radami pozwalającymi szybko zwiększać przychody bez wzrostu kosztów. Bez względu na to, czy prowadzisz start-up, czy jesteś liderem w dużej firmie, zasady biznesowe zebrane w tej książce pomogą Ci stworzyć i wdrożyć strategię w sposób kreatywny, spójny i realistyczny.

  • David Meerman Scott jest czołowym ekspertem w temacie radykalnych zmian, jakie dokonały się w marketingu i PR z nastaniem ery cyfrowej. Na polskim rynku ukazała się właśnie siódma (!) zaktualizowana edycja jego międzynarodowego bestsellera przetłumaczonego na 29 języków i sprzedanego w ponad 400 000 egzemplarzach – książka pt. „Nowe zasady marketingu i PR”.

    Scott pokazuje w niej, jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących. Na przykładach konkretnych firm i rynkowych case studies wyjaśnia sposób działania poszczególnych narzędzi, dzięki którym możemy zwiększyć sprzedaż – nawet jeśli nie dysponujemy pokaźnym budżetem. Internet zmienił reguły gry w walce o klienta i warto się z nimi zapoznać.

  • Posiadasz tzw. lekkie pióro oraz jeden z poniższych atrybutów, tj.:

    • pasję, którą lubisz zarażać innych,
    • wartościową książkę biznesową, którą możesz polecić,
    • pomysł na spędzenie wolnego czasu, o którym chcesz opowiedzieć;

    Wyślij do nas zgłoszenie na adres e-mail: wspolpraca @wlasnybiznes.pl. Twórz wartościowe treści, dziel się ciekawymi inicjatywami i docieraj do nowych odbiorców!

    Zachęcamy do współtworzenia nowego działu „PO PRACY”:

    • wszelakich pasjonatów i hobbystów, 
    • pomysłodawców na spędzanie wolnego popołudnia, weekendu,
    • właścicieli kompleksów wypoczynkowych, ośrodków sportowych, itp.,
    • autorów, wydawców, czytelników książek biznesowych.

Zamów bezpłatny terminal płatniczy lub porównaj swoje dotychczasowe prowizje. SPRAWDŹ OFERTĘ »