GoPOS

Dane firmy
GoPOS Sp. z o.o.
ul. Rakowicka 43a
31-510 Kraków
www.gopos.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • (+48) 790 295 124
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

System sprzedażowy GoPOS

GoPOS to szybki i intuicyjny system sprzedażowy, automatyzujący wiele procesów zachodzących w lokalach: od sprzedaży i obsługi klientów, przez komunikację, po kompleksowe zarządzanie biznesem.

Dla kogo?

System przeznaczony jest dla branży gastronomicznej, detalicznej i usługowej.

Oferowane korzyści

  • System pozwalający na szybką sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach 
  • Łatwy dostęp do danych w chmurze, z każdego miejsca i urządzenia osobistego
  • Intuicyjne oprogramowanie, z którym poradzi sobie każdy pracownik, bez konieczności długtrwałych wdrożeń
  • Integracja z terminalami płatniczymi i błyskawiczne procesowanie płatności
  • Kompatybilność z większością dostępnych na rynku urządzeń 
  • Stały dostęp do bieżących aktualizacji systemu 
  • Liczne integracje z zewnętrznymi systemami płatnościowymi, hotelarskimi czy programami księgowymi oraz moduły dodatkowe, pozwalające stworzyć kompleksowe wyposażenie dla każdego biznesu
  • Łatwość instalacji oraz dostęp do supportu technicznego

Funkcjonalności systemu sprzedażowego GoPOS

Jednym z atutów oprogramowania jest możliwość rozszerzenia go o kolejne, przydatne moduły. Wśród oferowanych narzędzi znajdują się aplikacje usprawniające obsługę klienta oraz komunikację w lokalu:

  • Mobilny Kelner, pozwalający na kompleksową obsługę gości All in One, bezpośrednio przy stolikach
  • System GoKDS usprawniający komunikację między salą a kuchnią 
  • Aplikacje stworzone z myślą o bezkontaktowej obsłudze w restauracji - innowacyjne E-Menu oraz GoKiosk
  • System Numerkowy, eliminujący kolejki i przyspieszający obsługę klientów. 

Firma oferuje także szereg aplikacji stworzonych z myślą o pracy managerów i właścicieli lokali gastronomicznych. Są to:

  • GoManager pozwalający zarządzać biznesem z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie
  • System magazynowy GoStock, pozwalający precyzyjnie zarządzać stanami towarowymi  
  • Aplikacja do inwentaryzacji usprawniająca i eliminująca 100% błędów w całym procesie 
  • System GastroSupplier automatyzujący procesy zakupowe w lokalu 
  • Rozwiązania dla pracowników pozwalające na pełną kontrolę i szybsze rozliczenia personelu.

Na szczególną uwagę zasługują także rozwiązania dedykowane sprzedaży online, a wśród nich:

  • GoOrder - własny i bezprowizyjny sklep internetowy 
  • GoHub - integracje z zewnętrznymi platformami delivery, jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt Food czy Wolt
  • Centralka telefoniczna identyfikująca numer klienta i pozwalająca odbierać składane zamówienia bezpośrednio na POS
  • Aplikacja dla kierowców umożliwiająca szybsze rozdzielanie zamówień pomiędzy dostawców. 
     

Spośród innych rozwiązań dostępny jest także program lojalnościowy GoClient, umożliwiający tworzenie dowolnych zniżek i promocji oraz generowanie kart stałego klienta. 

Cennik

  • Basic: 79/na rok (przy płatności rocznej), 89/na miesiąc (przy płatności miesięcznej)
  • Pro: 129/na rok (przy płatności rocznej), 159/na miesiąc (przy płatności miesięcznej) 

Zapraszamy do współpracy!

systemy sprzedażowe GoPOS

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze.